top of page

Sailmail 4 - Expeditie Robinson


HeyHey

Dit is de laatste sailmail die jullie van mij krijgen.

Jelle natuurlijk moet je lekker gaan voetballen met je vriendjes en dan zien we elkaar gewoon thuis met de nieuwe chocolaatjes in de kerstboom haha. Ik snap niet wat jullie bedoelen met dat mijn spraak is veranderd ik heb het zelf niet door maar rietje had het ook opgemerkt. We hebben van Nienke(crew) een centrale les gehad over survivallen en hoe je het beste kunt overleven op het strand. We gingen smiddags naar het strand om onze eigen hutten te bouwen en voedsel te verzamelen. Als je hut goed genoeg was kon je die nacht op het strand overnachten, ik ben s’’avonds laat nog terug gezwommen met een groep omdat we niet konden slapen en we onze slaap echt nodig hadden omdat we de dag daarna een flinke hike gingen maken. Ik lag alleen maar naar de vuurvliegjes en de sterren te kijken. Als verrassing hadden ze een bbq georganiseerd. We hebben dus een flinke hike gemaakt en het was het grootste gedeelte klimmen met handen en voeten. Er waren veel losliggende stenen die soms de berg afrolde en er kwam er een tegen het been van Fenne en toen konden degenen die met de scheepsovername arts zijn( Fenne, Annemijn en ik) zien hoe je een echt mens moet hechten wat er toch veel anders uitziet dan een stuk zeil. Morgen gaan we de boiling lakes excursie doen en moeten we om zes uur s’’ochtends aan het ontbijt zitten. De excursie duurt de hele dag en het is een flinke wandeling. Ik slaap nog steeds niet in mijn eigen bunk omdat het echt te warm is. We hadden vanochtend van 4 tot 6 echt super veel regen en hele harden wind er zijn dan ook wat schoten, pinnen gesneuveld en de forestaysail is helemaal gescheurd.

Ik ga lekker slapen want ik moet morgen ochtend vroeg mijn bed uit

Doeiiiiiiiiii


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page